IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin opowiadań grupowych

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ivan
Admin
avatar

Liczba postów : 522
Join date : 02/07/2015
Age : 21

PisanieTemat: Regulamin opowiadań grupowych   Sro Lip 08, 2015 7:15 pm

Mam nadzieję, że dzięki temu co tutaj zawrę, wszystko będzie estetyczne, spójne i przede wszystkim jasne dla każdego nowego użytkownika, a forum trzymać będzie nienaganny poziom. Nie muszę więc chyba mówić, że należy się z tym koniecznie zapoznać.


TYTUŁ

Gdy zakładacie opowiadanie, temat proszę nazwać jego tytułem, co jest raczej dość oczywiste. Nikt się nie obrazi, jeśli dla jasności napiszecie obok dla ilu osób jest to opowiadanie, czy prowadzicie nabór i inne przydatne informacje, choćby takie czy opowiadanie to jest z zakresu yaoi, bądź yuri, czy zawiera przemoc i co tam sobie jeszcze zażyczycie. Powinno to wyglądać mniej więcej tak:

Tytuł opowiadania [gatunek, ilość osób, brak naboru (bn)/nabór (nb), inne] - max. cztery informacje, żeby nie robić bałaganu.

PIERWSZY POST

Pierwszy post powinien zawierać kilka niezbędnych informacji:

1. Zarys fabuły - krótko, zwięźle i na temat. Jeżeli osoby mające pisać w tym opowiadaniu ustaliły między sobą fabułę i wszystko jest dla nich jasne, nie muszą się rozpisywać na jej temat, ale podstawowe informacje, czy jakiś wstęp są mile widziane.

2. Spis postaci  - czy też innymi słowy dobór ról. Pani A pisze jako Pan XYZ, a Pani B jako Pan ABC itd. Dla jasności. Przy większej liczbie osób w opowiadaniu jest to naprawdę przydatne.

3. Regulamin - jeżeli macie do dodania coś od siebie, własne zasady, które nie kolidują z tymi zawartymi tutaj oraz w głównym regulaminie, napiszcie o nich w pierwszym poście. Jeżeli nic do dodania nie macie, pomińcie ten punkt.

4. Karta postaci - o niej będę pisać za chwilkę, jednak tutaj wspomnę, że byłoby dobrze, gdybyście napisali, czy jest ona wedle uznania, czy macie co do niej konkretne wymagania, np. obrazki typu art/anime/manga, lub życzycie sobie, by każdy zawarł w niej opisaną przez Was informację.

KARTA POSTACI

Czyli post poświęcony Waszemu bohaterowi. Oto, co musi zawierać taka KP:

1. Dane personalne postaci.
2. Maksymalnie 3 zdjęcia postaci. Jeżeli chcecie podzielić się większą ich ilością, jest od tego dział "Galeria".

Reszta tak naprawdę jest według Waszego uznania. Możecie opisać charakter postaci, krótko nakreślić jej historię, a przede wszystkim dodać jakieś ciekawostki/informacje na jej temat. Te ostatnie jest szczególnie wskazane. Proszę, by karta postaci była estetyczna i składna, tak, aby wszystko było czytelne.

PISANIE POSTÓW

Przede wszystkim pragnę Was powiadomić o minimalnej ilości słów jednego posta. Ilość ta wynosi 150 słów, czyli około 12 linijek. Posty muszą w końcu o czymś mówić, pokazywać emocje postaci, zawierać opisy, wydarzenia, żeby dobrze się je czytało i żeby faktycznie coś wnosiły. Ta dolna granica jest absolutnym minimum, gdyż nie jest to nawet pół strony w wordzie. Posty na pięć linijek wykluczone i proszę o tym pamiętać.

Jeżeli zaklepujecie sobie postać, nie dodawajcie nowego posta z kartą postaci, tylko edytujcie ten, gdzie ją zaklepaliście.


Jeżeli wszystko jasne, życzę miłego pisania, a w razie wątpliwości zapraszam na PW.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin opowiadań grupowych
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Escriptors :: Pierwsze kroki :: Zasady funkcjonowania opowiadań grupowych-
Skocz do: